huisstijl
huisstijl

Uw logo en huisstijl is de basis van uw bedrijf. Het is van belang dat ze herkenbaar en passend bij uw bedrijf zijn. De klant moet door het zien van uw logo en huisstijl een positieve indruk krijgen.

billboard

Via een nieuwsbrief of folder houdt u uw klanten op de hoogte van bijzondere activiteiten, nieuwe ontwikkelingen of andere onderwerpen die u met hen wil delen. De nieuwsbrief of folder zetten wij op uw website en/of leveren wij als PDF aan voor een papieren afdruk.


beheer en onderhoud

Als uw bedrijf op het Internet is te vinden, blijft het van groot belang dat uw website wordt onderhouden. Om te zorgen dat de site up-to-date blijft zal hij regelmatig bekeken moeten worden op gebruiksvriendelijkheid en of de informatie inmiddels niet is verouderd. Of mogelijk heeft u nieuwe ontwikkelingen te vermelden.

Indien gewenst kunnen wij voor uw website een beheer-/onderhoudscontract op maat aanbieden. Hierbij kunt u denken aan:

  • optimalisatie en verificatie zoekmachines
  • een aantal vooraf geschatte tekstuele en/of beeldaanpassingen
  • eventueel één of meerdere nieuwsbrieven
  • jaarlijks datum laatste update aanpassen
adverteren

Naamsbekendheid krijgt u door reclame voor uw bedrijf te maken, d.m.v. adverteren, flyeren e.d.
Het aan te leveren bestand moet aan allerlei grafische richtlijnen voldoen.
Wij ontwerpen uw advertentie, flyer e.d. en leveren het bestand (als drukgerede certified PDF) voor uw aan bij de uitgever of drukker.

flyer

W3C validatie

Om de spiderbots (de robots van zoekmachines die uw site scannen) optimaal toegang te geven tot uw site is het belangrijk om deze te laten voldoen aan de zogenaamde “W3C” webstandaarden. Een W3C validatie wil zeggen dat uw website op een goede manier geprogrammeerd is en aan alle eisen voldoet.